Επιστροφές Προϊόντων

Δικαιούσαι να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγοράζεις σύμφωνα με την πολιτική του εκάστοτε πωλητή. Η διαδικασία για να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες είναι άμεση και απλή.

Η επιστροφή των προϊόντων που αγόρασες από συγκεκριμένο πωλητή μέσω του ViAgro, γίνεται μετά από συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής. Τη φόρμα θα βρεις στο λογαριασμό σου και στην συγκεκριμένη παραγγελία που περιλαμβάνει το προϊόν που επιθυμείς να επιστρέψεις.

Αφού συμπληρώσεις και υποβάλεις τη φόρμα επιστροφής, ο πωλητής θα επεξεργαστεί το αίτημά σου και θα σου αποστείλει email με όλες τις βασικές πληροφορίες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Αθέτηση των Όρων Συμφωνίας

Σε περίπτωση που έχεις αγοράσεις προϊόν χωρίς να ζητήσεις έκδοση τιμολογίου (η αγορά γίνει ως φυσικό πρόσωπο), δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων(14) ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Αγορά προϊόντων τα οποία μπορεί να αλλοιωθούν
  • Αγορά σφραγισμένων προϊόντων τα οποία έχουν αποσφραγιστεί, ή/και ακατάλληλα προς επιστροφή (για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας)

Νόμιμη Εγγύηση

Η Νόμιμη Εγγύηση αφορά στην απόλυτη ευθύνη που έχει ο πωλητής σε περίπτωση που κατά την παράδοσή του προϊόντος στον τελικό καταναλωτή είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά αναφέρονται από τον ίδιο τον πωλητή. Η διάρκεια της Νόμιμης Εγγύησης ορίζεται στα δύο (2) χρόνια όσον αφορά τόσο τα καινούργια όσο και τα μεταχειρισμένα προϊόντα.

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι η Νόμιμη Εγγύηση ακολουθεί το νόμο για αυτό και υφίσταται σε κάθε περίπτωση, είτε μνημονεύεται είτε όχι από τον πωλητή.

Εμπορική Εγγύηση    

Μερικά προϊόντα ακολουθούνται από Εμπορική Εγγύηση η οποία δίνεται προαιρετικά από το κατάστημα, και έχει να κάνει με την επισκευή  του προϊόντος, την αντικατάσταση ή την χρηματική επιστροφή. Επίσης η Εμπορική Εγγύηση σε καλύπτει επιπλέον των δικαιωμάτων που έχεις από τη Νόμιμη Εγγύηση.

Όσον αφορά, πληροφορίες που σχετίζονται με την Εμπορική Εγγύηση ενός προϊόντος που αγοράστηκε μέσω του ViAgro, μπορείς να ανατρέξεις στην συσκευασία του προϊόντος. Επίσης, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα του καταστήματος από όπου αγοράστηκε ή να επικοινωνήσεις μαζί μας στο support@viagro.gr για περαιτέρω διευκρινήσεις.

Πληροφορίες για την Επιστροφή Προϊόντος

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το πακέτο:

  • Να είναι σωστά συσκευασμένο
  • Να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή από το δελτίο επιστροφής αν η αγορά έγινε με τιμολόγιο.

Εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα πρέπει να φροντίσεις:

  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί όπως στάλθηκε, άρτιο χωρίς να λείπει κάποιο εξάρτημα ή έντυπο
  • Η συσκευασία που θα επιστραφεί πρέπει να είναι η αυθεντική και σε εξαιρετική κατάσταση. Δε δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που έχουν καταστραφεί, επιστρέφονται ελλιπή ή έχουν φθαρεί
  • Το πακέτο να έχει συσκευασθεί καλά
  • Το επιστρεφόμενο πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής του προϊόντος.

Παράδοση ελλιπούς ή λανθασμένου προϊόντος

Εάν έχεις παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό που παρήγγειλες, λείπει κάποιο εξάρτημα ή μέρος του, τότε έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις επιλέγοντας “Λανθασμένο ή Ελλιπές Προϊόν”  στη φόρμα επιστροφής.

Προϊόντα που έχουν καταστραφεί κατά τη μεταφορά τους

Σε περίπτωση που έχεις παραλάβει προϊόν το οποίο έχει υποστεί ζημία κατά τη μεταφορά του, έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς να το παραλάβεις από τη μεταφορική εταιρία και να επικοινωνήσεις με τον πωλητή ώστε να σε κατευθύνει σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής/αντικατάστασης. Αν άνοιξες το προϊόν και το διαπίστωσες μετά, μπορείς να επιλέξεις “Ελαττωματικό προϊόν” στη  φόρμα επιστροφής, να αποστείλεις φωτογραφίες με τη ζημία που έχει υποστεί το προϊόν και να γράψεις στα σχόλια “Ζημία κατά τη μεταφορά” ή κάτι ανάλογο, έτσι ώστε ο πωλητής να σου επιστρέψει τα χρήματα ή να σου αποστείλει νέο προϊόν.

Διευκρινίσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες:

Προϊόντα τα οποία έχουν εξωτερική συσκευασία για λόγους προστασίας της υγείας

Για τη συγκεκριμένη κατηγορία έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης μόνο σε περίπτωση που το προϊόν συνοδευόταν από εξωτερική συσκευασία η οποία όμως δεν έχει αποσφραγιστεί.  Ενδεικτικά κάποιες κατηγορίες είναι: Συσκευασίες φαρμάκων και λιπασμάτων, συσκευασίες ανταλλακτικών κλπ.

Σε περίπτωση που θέλεις να επιστρέψεις προϊόν το οποίο ανήκει σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες και η συσκευασία του παραμένει σφραγισμένη, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πωλητή μέσω του κουμπιού ”Ερώτηση” (το οποίο θα βρεις στο κατάστημά του), ώστε να σε καθοδηγήσει για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.

Προϊόντα που έχουν σύντομη ημερομηνία λήξης

Σε περίπτωση που παραλάβεις προϊόν που έχει σύντομη ημερομηνία λήξης (ή περασμένη), έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις επιλέγοντας “Ελαττωματικό Προϊόν” στη φόρμα επιστροφής, και να γράψεις στα σχόλια “Σύντομη ημερομηνία λήξης” ή κάτι ανάλογο, έτσι ώστε να σου επιστραφούν τα χρήματα ή να σου αποσταλεί νέο προϊόν.

Ελαττωματικό Προϊόν

Αν το προϊόν που αγόρασες έχει κάποιο ελάττωμα, μπορείς να το επιστρέψεις σύμφωνα με τα άρθρα 534 καθώς και τα επόμενα του Αστικού Κώδικα.

Είναι βοηθητικό και απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της επιστροφής, οι φωτογραφίες που θα επισυνάψεις στη φόρμα επιστροφής να είναι καθαρές και να απεικονίζουν το ελάττωμα καθαρά, σε περίπτωση που είναι ορατό. Περιέγραψε το πρόβλημα όσο πιο αναλυτικά αλλά και περιεκτικά γίνεται, έτσι ώστε η ομάδα του ViAgro καθώς και το συσχετιζόμενο κατάστημα να έχουν όσο πιο πλήρη εικόνα γίνεται για τη βλάβη στην οποία αναφέρεσαι. Εμείς με τη σειρά μας, αφού επεξεργαστούμε το αίτημά σου, θα σου στείλουμε email για την πορεία και την εξέλιξή του καθώς και όλες τις βασικές πληροφορίες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Πώς να αιτηθείς Επιστροφή Προϊόντων ή Χρηματική Επιστροφή

Επιστροφή Προϊόντος

  • Πηγαίνοντας στον λογαριασμό σου από τον Πίνακα Ελέγχου → Παραγγελίες → Αίτηση Επιστροφών
  • Στη “Φόρμα Επιστροφής” επιλέγεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις από μία συγκεκριμένη παραγγελία
  • Επιλέγεις το λόγο επιστροφής
  • Μπορείς να συμπληρώσεις στο κενό πεδίο παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το λόγο που θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν
  • Μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της αίτησης επιστροφής σου στον Πίνακα Ελέγχου → Αιτήσεις Επιστροφών όπου και μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πωλητή από το σχετικό πεδίο διαλόγου για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της διαδικασίας, όπως λεπτομέρειες παραλαβής του προϊόντος που επιθυμείς να επιστρέψεις κλπ.

Χρηματική Επιστροφή & Αντικατάσταση

Οι επιστροφές παραδίδονται στο κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά και περνούν από τεχνικό έλεγχο. Έτσι επιβεβαιώνεται η αιτία επιστροφής και διαπιστώνεται, εάν υπάρχει ελάττωμα, ότι έχει προκύψει από λάθος του κατασκευαστή και όχι από λάθος του αγοραστή.

Αφού πραγματοποιηθεί η διαδικασία, θα προχωρήσει αναλόγως με την προτίμηση που έχεις δηλώσει μέσω της φόρμας επιστροφής. Ο έμπορος αφού παραλάβει τα προϊόντα και τσεκάρει ότι δεν υπάρχει ζημία ή άλλο πρόβλημα, αλλά επιθυμεί να αιτηθεί την επιστροφή τους, τότε μπορεί είτε να τα αντικαταστήσει με άλλα προϊόντα, είτε να να αιτηθεί επιστροφή χρημάτων.  Για την χρηματική επιστροφή θα πρέπει να εγκριθεί το αίτημα από το ViAgro.

Αφού εγκριθεί το αίτημα σου για την επιστροφή χρημάτων, θα σου επιστραφεί το συνολικό ποσό της αγοράς στην κάρτα μέσω της οποίας έγινε η αρχική αγορά. Τα χρήματά σου επιστρέφονται άμεσα, αλλά είναι πιθανό να υπάρχουν καθυστερήσεις έως και 10 εργάσιμες ημέρες, μέχρις ότου να εκκαθαρίσουν το ποσό οι τράπεζες. Το χρηματικό ποσό δεν εμφανίζεται σαν κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό αλλά σαν κίνηση αντιλογισμού στην κάρτα.

Στην περίπτωση που επιλέξεις να γίνει αντικατάσταση του προϊόντος, το καινούριο προϊόν θα σταλεί με έξοδα αποστολής του πωλητή.

Για συγκεκριμένες παραγγελίες προϊόντων είναι εφικτό το προϊόν να επισκευαστεί. Αυτό ισχύει εάν και εφόσον παρέχεται από την εμπορική πολιτική. Αν επιλέξεις αυτή την επιλογή στη φόρμα επιστροφής θα ενημερωθείς για τη διαδικασία μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος.

Κύριο Μενού