Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Το ViAgro είναι ένα e-Marketplace για τον αγροτο-κτηνοτροφικό τομέα και για παρεμφερείς με αυτόν κλάδους, όπου παραγωγοί, έμποροι, επιχειρήσεις, πωλητές, αγοραστές και καταναλωτές έρχονται σε επαφή!

Το όραμα μας είναι η αύξηση και βελτιστοποίηση του εισοδήματος των παραγωγών του κλάδου έχοντας περισσότερες επιλογές για την πώληση και διάθεση των προϊόντων τους σε χιλιάδες αγοραστές στην Ελλάδα και γιατί όχι παγκόσμια. Επίσης, προσβλέπουμε στην αύξηση των επιλογών των καταναλωτών και του αγοραστικού κοινού με άμεση πρόσβαση σε φρέσκα και ποιοτικά Ελληνικά προϊόντα. Απευθείας από τον παραγωγό στον καταναλωτή!

Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ

Βρες και αγόρασε ποιοτικά προϊόντα απευθείας από τους παραγωγούς και τους προμηθευτές, σύγκρινε τις τιμές των προϊόντων, ζήτησε καλύτερη τιμή ανάλογα με την ποσότητα και αξιολόγησε τα προϊόντα και τις επιχειρήσεις μετά την αγορά σου! Αναζήτησε υπηρεσίες και συμβουλές από επαγγελματίες και ειδικούς του κλάδου όπως παραγωγούς, γεωπόνους, κατασκευαστές, συμβούλους κ.α. 

Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ

Με την χρήση οποιασδήποτε λειτουργίας της σελίδας, αυτομάτως σημαίνει πως συμφωνείς με τους Όρους & Προϋποθέσεις του ViAgro.

Για να γίνεις μέλος θα πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου καταχωρώντας το email σου και τον προσωπικό σου κωδικό. Επίσης μπορείς να γίνεις μέλος της Κοινότητάς μας στο Facebook ViAgro Group.

Για να γίνεις πελάτης χονδρικής θα πρέπει να κάνεις την εγγραφή σου είτε ως αγοραστής-καταναλωτής είτε ως έμπορος. Επίσης, για να μπορέσεις να γίνεις πελάτης χονδρικής θα πρέπει να ασκείς επαγγελματική δραστηριότητα.

Ναι, οι υπηρεσίες που παρέχουμε στο ViAgro είναι δυνατόν να μην είναι διαθέσιμες σε μεμονωμένα άτομα που αποδεδειγμένα δεν τηρούν τους όρους χρήσης. Σε αντίστοιχη περίπτωση ο λογαριασμός σου από το ViAgro μπορεί να αποκλειστεί ή/και να διαγραφεί εντελώς.

Όχι, από την στιγμή που ο λογαριασμός αποκλείεται ή/και διαγράφεται, δεν υπάρχει η δυνατότητα να επαναχρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες των μελών παρά μόνο αν επιτραπεί από το ViAgro. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των γενικών υπηρεσιών ως απλός (ανώνυμος) επισκέπτης.

Εσύ ο ίδιος έχεις την ευθύνη για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων που θα καταχωρηθούν στο ViAgro. Εσύ ο ίδιος έχεις την ευθύνη για τις πληροφορίες που θα καταχωρηθούν στο ViAgro σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας. Οι πληροφορίες που καταχωρείς στο ViAgro θα πρέπει:

  • Να είναι αληθείς
  • Να μην παραπλανούν τα υπόλοιπα μέλη
  • Να μην είναι αντίθετες με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία
  • Να μην περιέχουν ιούς ή άλλα προγράμματα που μπορεί να δημιουργήσουν ζημιά.

Το ViAgro είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να ελέγχει τις πληροφορίες που παρέχονται από εσένα σε οποιοδήποτε σημείο της σελίδας σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου του ViAgro. Ακόμη, αν κρίνεται απαραίτητο μπορεί και να διαγράψει τις πληροφορίες για την αποφυγή παραβιάσεων των όρων ή/και της νομοθεσίας. Επιπλέον, το ViAgro θα ελέγχει την ταυτότητα και την εμπορική οντότητα των εμπόρων του μετά από κατάθεση online των σχετικών εγγράφων.

Το ViAgro μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικώς ή το σύνολο των στοιχείων/πληροφοριών που έχουν καταχωρηθεί από εσένα για την βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών, σύμφωνα και με την Πολιτική Απορρήτου του ViAgro.

Όχι, η αντιγραφή μερικώς ή ολικώς του τρόπου λειτουργίας δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του ViAgro.

Όχι, η τροποποίηση, αναδημοσίευση, αντιγραφή ή/και παράφραση του περιεχομένου δεν επιτρέπεται χωρίς την άδεια του ViAgro.

To ViAgro διαχειρίζεται και προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα σου με βάση την Ελληνική & Ευρωπαϊκή νομοθεσία, τους Όρους & Προϋποθέσεις του και ιδίως την Πολιτική Απορρήτου του.

Η διαδικασία διαγραφής δεδομένων, ή αλλιώς του λογαριασμού σου, μπορεί να γίνει αποστέλλοντας μας το σχετικό αίτημα στο support@viagro.gr μέσω του email που έχεις χρησιμοποιήσει για τη δημιουργία του λογαριασμού σου στο ViAgro. Στο αίτημα θα πρέπει να περιλαμβάνονται τα εξής στοιχεία; το πλήρες ονοματεπώνυμο καθώς και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου, για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η ταυτοποίηση.

Η διαδικασία διαγραφής των προσωπικών σου δεδομένων, καθώς επίσης και όποιο άλλο αίτημα σχετίζεται με τα προσωπικά δεδομένα σου, απαιτεί 30 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υποβολής του σχετικού αιτήματος.

Πωλητές - Προμηθευτές

Έμπορος

Εάν είσαι έμπορος/κατάστημα μηχανημάτων, αγροεφοδίων, εργαλείων και προϊόντων που συνεισφέρουν στην εφοδιαστική αλυσίδα των αγροτών/παραγωγών γίνε μέλος του Viagro, φτιάξε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, πρόσφερε τις καλύτερες και πιο ανταγωνιστικές τιμές σου και απόκτησε πρόσβαση σε χιλιάδες παραγωγούς και αγοραστές!

Για τον Έμπορο μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Παραγωγός

Θέλουμε και φιλοδοξούμε να αλλάξουμε την αγορά προς το καλύτερο για τους παραγωγούς μας!  Οι παραγωγοί και οι αγρότες μας έχουν την δυνατότητα να πουλήσουν τα προϊόντα τους χονδρική και λιανική, σε καλύτερες τιμές στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά καθώς και σε νέους αγοραστές άμεσα, γρήγορα και με αποτελεσματικές και εγγυημένες μεθόδους πώλησης και εμπορικών συναλλαγών! Επίσης εισάγουμε την απευθείας πώληση σε χιλιάδες καταναλωτές, μέσω του e-shop που μπορείτε να φτιάξετε  μέσα από την σελίδα μας!

Για τον Παραγωγό μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Ιδιώτης – Επαγγελματίας

Έχεις την δυνατότητα να πουλήσεις μεταχειρισμένα προϊόντα, χωράφια, ακίνητα, κ.α χωρίς  να ασκείς επαγγελματική δραστηριότητα. 

Για τον Ιδιώτη μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Αγρότες

Ονειρευόμαστε ένα καλύτερο και πιο αποδοτικό μέλλον για τους αγρότες μας όπως και για τους παραγωγούς μας! Έχεις την δυνατότητα να πουλήσεις τα προϊόντα σου σε καλύτερες τιμές στην εγχώρια και σύντομα στην παγκόσμια αγορά!


 Για τον Αγρότη μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Εγγραφή Εμπόρου:

Επίλεξε από το μενού “Γίνε Συνεργάτης”Εγγραφή Εμπόρου

Συμπλήρωσε τα σχετικά πεδία στη φόρμα εγγραφής.

Αφού ολοκληρώσεις την αίτησή σου πάτησε το κουμπί “Εγγραφή”.

Με την εγγραφή σου, θα λάβεις ένα email όπου θα σου ζητηθεί να στείλεις ένα αντίγραφο της αστυνομικής σου ταυτότητας. Η ταυτοποίηση θα γίνεται με βάση το ΑΦΜ και την καταχώρηση σου στο ΓΕΜΗ. Η εγγραφή σου  ενεργοποιείται αμέσως μετά τον έλεγχο.

Αφού γίνει η εγγραφή σου, μπορείς να επιλέξεις τις ρυθμίσεις της δικής σου ιστοσελίδας και να ξεκινήσεις την άμεση δημοσίευση προϊόντων/υπηρεσιών.

Εγγραφή Παραγωγού:

Επίλεξε από το μενού “Γίνε Συνεργάτης”Εγγραφή Παραγωγού

Συμπλήρωσε τα σχετικά πεδία στη φόρμα εγγραφής.

Αφού ολοκληρώσεις την αίτησή σου πάτησε το κουμπί “Εγγραφή”.

Με την εγγραφή σου, θα λάβεις ένα email όπου θα σου ζητηθεί να στείλεις ένα αντίγραφο της αστυνομικής σου ταυτότητας. Η ταυτοποίηση θα γίνεται με βάση το ΑΦΜ. Η εγγραφή σου θα ενεργοποιείται αμέσως μετά τον έλεγχο.

Αφού γίνει η εγγραφή σου, μπορείς να επιλέξεις τις ρυθμίσεις της δικής σου ιστοσελίδας και να ξεκινήσεις την άμεση δημοσίευση προϊόντων/υπηρεσιών.

Εγγραφή Αγρότη

Επίλεξε από το μενού “Γίνε Συνεργάτης” →  Εγγραφή Αγρότη

Συμπλήρωσε τα σχετικά πεδία στη φόρμα εγγραφής.

Αφού ολοκληρώσεις την αίτησή σου πάτησε το κουμπί “Εγγραφή”.

Με την εγγραφή σου, θα λάβεις ένα email όπου θα σου ζητηθεί να στείλεις ένα αντίγραφο της αστυνομικής σου ταυτότητας. Η ταυτοποίηση θα γίνεται με βάση το ΑΦΜ. Η εγγραφή σου θα ενεργοποιείται αμέσως μετά τον έλεγχο.

Αφού γίνει η εγγραφή σου, μπορείς να επιλέξεις τις ρυθμίσεις της δικής σου ιστοσελίδας και να ξεκινήσεις την άμεση δημοσίευση προϊόντων/υπηρεσιών.

Εγγραφή Ιδιώτη – Επαγγελματία:

Επίλεξε από το μενού “Γίνε Συνεργάτης”Εγγραφή Ιδιώτη – Επαγγελματία

Συμπλήρωσε τα σχετικά πεδία στη φόρμα εγγραφής.

Αφού ολοκληρώσεις την αίτησή σου πάτησε το κουμπί “Εγγραφή”.

Με την εγγραφή σου, θα λάβεις ένα email όπου θα σου ζητηθεί να στείλεις ένα αντίγραφο της αστυνομικής σου ταυτότητας. Η ταυτοποίηση θα γίνεται με βάση το ΑΦΜ. Η εγγραφή σου θα ενεργοποιείται αμέσως μετά τον έλεγχο.

Αφού γίνει η εγγραφή σου, μπορείς να επιλέξεις τις ρυθμίσεις της δικής σου ιστοσελίδας και να ξεκινήσεις την άμεση δημοσίευση προϊόντων/υπηρεσιών. 

Δημιουργώντας το καινούργιο σου προφίλ στο ViAgro από την Εγγραφή Εμπόρου, μπορείς να προβάλεις ΔΩΡΕΑΝ μέχρι ένα (1) προϊόν/υπηρεσία!

Δίνουμε αυτή τη δυνατότητα σε εσένα που θα επιλέξεις να συνεργαστείς μαζί μας, έτσι ώστε να εξοικειωθείς με το ηλεκτρονικό σου κατάστημα στο ViAgro.

Σε περίπτωση που θέλεις να προβάλλεις παραπάνω από ένα (1) προϊόν/υπηρεσία σου, σου παρέχουμε τις παρακάτω επιλογές συνδρομής:

Πακέτα Συνδρομών

Εμπόρου

Αριθμός Προϊόντων

Τιμή

Διάρκεια

Δωρεάν Συνδρομή

1 προϊόν

Δωρεάν

Απεριόριστη

Βασική Συνδρομή

10 προϊόντα

93 € 

75 €  + Φ.Π.Α. (24%)

1 χρόνος

Κανονική Συνδρομή

100 προϊόντα

186 €

 150 €  + Φ.Π.Α. (24%)

1 χρόνος

Premium Συνδρομή

Απεριόριστα

310 €

250 €  + Φ.Π.Α. (24%)

1 χρόνος

7 μέρες πριν λήξει η συνδρομή θα ενημερώνεσαι για τη λήξη της συνδρομής σου, έτσι ώστε να ανανεώσεις έγκαιρα με τους αντίστοιχους τρόπους πληρωμής. Περισσότερες πληροφορίες για την ανανέωση της συνδρομής σου θα βρεις στην σελίδα “Συνδρομές” στο κατάστημά σου.Δημιουργώντας το καινούργιο σου προφίλ στο ViAgro από την Εγγραφή Εμπόρου, μπορείς να προβάλεις ΔΩΡΕΑΝ μέχρι ένα (1) προϊόν/υπηρεσία!

 

Δημιουργώντας το καινούργιο σου προφίλ στο ViAgro, μπορείς να προβάλεις τα προϊόντα/υπηρεσίες απεριόριστα!

Δίνουμε αυτή τη δυνατότητα σε εσένα που θα επιλέξεις να συνεργαστείς μαζί μας, έτσι ώστε να εξοικειωθείς με το ηλεκτρονικό σου κατάστημα στο ViAgro.

Σε περίπτωση που θέλεις να προβάλλεις παραπάνω από ένα (1) προϊόν/υπηρεσία σου, σου παρέχουμε τις παρακάτω επιλογές συνδρομής:

Πακέτα Συνδρομών

Παραγωγού

Αριθμός Προϊόντων

Τιμή

Διάρκεια

Δωρεάν Συνδρομή

1 προϊόν

Δωρεάν

Απεριόριστη

Βασική Συνδρομή

5 προϊόντα

62 € 

50 €  + Φ.Π.Α. (24%)

1 χρόνος

Η εγγραφή Ιδιώτη είναι Δωρεάν. Δημιουργώντας το καινούργιο σου προφίλ στο ViAgro από την Εγγραφή Ιδιώτη, μπορείς να προβάλεις ΔΩΡΕΑΝ μέχρι δύο (2) προϊόντα/υπηρεσίες!

Πακέτο συνδρομής Ιδιώτης:

Πακέτα Συνδρομών

Ιδιώτη

Αριθμός Προϊόντων

Τιμή

Διάρκεια

Δωρεάν Συνδρομή

2 προϊόντα

Δωρεάν

Απεριόριστη

Υπάρχουν τρεις (3) εναλλακτικοί τρόποι εξόφλησης:

  • Ο πρώτος τρόπος είναι μέσω “Τραπεζικής Κατάθεσης”.

Παρακαλούμε, για κάθε πληρωμή που πραγματοποιείται μέσω τραπεζικής κατάθεσης να αναφέρεται ως αιτιολογία το όνομα και το τηλέφωνο της επιχείρησής σου.

  • Ο δεύτερος τρόπος πληρωμής είναι μέσω “Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας”.
  • Ο τρίτος με πληρωμή μέσω “PayPal”.

Το σύστημα αναγνωρίζει ποιος συνεργάτης είσαι και έπειτα από την ολοκλήρωση της πληρωμής η σελίδα σου αυτόματα ανανεώνεται και μπορείς να ανεβάσεις τα προϊόντα σου.

Αφού πραγματοποιηθεί η πληρωμή, εκδίδεται το τιμολόγιο το οποίο και σου αποστέλλεται ηλεκτρονικά.

Σε περίπτωση που ξεχάσεις τον κωδικό σου, και  έχεις καταχωρήσει το email σου στα “Στοιχεία Λογαριασμού”, μπορείς να πατήσεις “Ξέχασα τον κωδικό μου” για να γίνει ανανέωση του κωδικού σου.

Σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει το username σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας, μέσω του messenger που θα βρεις στην ιστοσελίδα μας, στην Επικοινωνία, για την άμεση εξυπηρέτηση σου.

Τον κωδικό σου μπορείς να τον αλλάξεις από τον Πίνακα Ελέγχου →  Στοιχεία Λογαριασμού → Αλλαγή Κωδικού → Αποθήκευση Αλλαγών

Προσοχή! Σε περίπτωση που σας σταλεί email το οποίο σας ζητάει να κάνετε είσοδο με τους κωδικούς σας, ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟ.

Σίγουρα πρόκειται για ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ  οι οποίοι με διάφορες μεθόδους θέλουν να υποκλέψουν τους κωδικούς σας και να έχουν αυτοί τη διαχείριση της σελίδας σας.

Πριν συνδεθείτε με το λογαριασμό σας στο ViAgro.gr, σας εφιστούμε την προσοχή να ελέγχετε στη μπάρα της διεύθυνσης του browser σας, οπωσδήποτε να αναγράφεται viagro.gr ή https://viagro.gr

1) Συνδέσου με το λογαριασμό σου (αν δεν είσαι ήδη συνδεδεμένος)

2) Πήγαινε  στη Διαχείριση Καταστήματος  → Ρυθμίσεις → Τοποθεσία

3) Κατεβαίνοντας προς τα κάτω στη σελίδα αυτή, βρίσκεται ο Χάρτης Google. Μπορείς να γράψεις τη διεύθυνση στο πεδίο “Βρες την Τοποθεσία” ακριβώς πάνω από τον χάρτη, ή να μεταφέρεις την πράσινη κουκίδα στο σημείο που βρίσκεται το κατάστημα σου στο χάρτη. Πατώντας το – ή το + μπορείς να κάνεις zoom in ή zoom out για να βρεις ακριβώς την τοποθεσία σου.

Παρακαλούμε να δηλώσεις που βρίσκεται το κατάστημά σου με ακρίβεια, γιατί οι πελάτες σου θα έρχονται σε αυτό ακριβώς το σημείο που δήλωσες.

Η χρήση μεγάλων και καλής ανάλυσης φωτογραφιών παίζει σημαντικό ρόλο στην πώληση. Καλό είναι τα προϊόντα που εμφανίζονται στην κάθε φωτογραφία να απεικονίζουν ολόκληρο το προϊόν, π.χ. ολόκληρο το τρακτέρ από όλες τις οπτικές γωνίες, έτσι ώστε ο καταναλωτής να έχει μία συνολική εικόνα του προϊόντος.

Σε περίπτωση που στη φωτογραφία περιλαμβάνεται υλικό σχετικά με την επιχείρησή σου, για παράδειγμα, το λογότυπό σου ή το κατάστημά σου, να είναι καθαρά έτσι ώστε να αποπνέει εμπιστοσύνη προς τον καταναλωτή.

Επιπρόσθετα, η χρήση λεπτομερών και ειλικρινών περιγραφών βοηθούν το κάθε κατάστημα να κερδίσει τον χρήστη.

Αν είσαι καινούργιος συνεργάτης, το ViAgro στην αρχή θα ελέγχει τα προϊόντα/υπηρεσίες που θα ανεβάζεις, μέχρι να βεβαιωθούμε ότι έχεις αποκτήσει εμπειρία και έχεις εξοικειωθεί με τη διαδικασία να ανεβάζεις τα προϊόντα/υπηρεσίες  μόνος σου. Εφόσον βεβαιωθούμε, η διαδικασία αυτή θα γίνεται χωρίς έλεγχο από εμάς.

Σε περίπτωση που λήξει η συνδρομή σου, τα προϊόντα/υπηρεσίες σου δε θα προβάλλονται στους επισκέπτες. Μόλις ανανεώσεις τη συνδρομή σου, θα χρειαστεί να επαναφέρεις την κατάσταση εμφάνισης online μέσα από την Διαχείριση Καταστήματος/Προϊόντα.

Αν τα προϊόντα/υπηρεσίες που ανεβάζεις είναι “ψεύτικα” ή παραπλανητικά, είναι πιθανόν να κρυφτούν άμεσα από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας.

Εγκρίνεται και γίνεται δεκτή η δημοσίευση προϊόντων που είναι απόρροια αγροτικής παραγωγής είναι συσκευασμένα ή μη, από νόμιμους παραγωγούς και εμπόρους, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του Κράτους. Τα προϊόντα που δημοσιεύονται στο ViAgro πρέπει να ακολουθούν την παρούσα νομοθεσία και τους υγειονομικούς κανόνες. Η ευθύνη για την ποιότητα των προϊόντων, αλλά και για τις καταχωρήσεις ανήκει αποκλειστικά στους παραγωγούς και τους εμπόρους.

Ναι, υπάρχει η πιθανότητα να απορρίψουμε προϊόντα τα οποία είναι ελλιπή σε πληροφορίες ή οι πληροφορίες τους δεν είναι σαφείς σχετικά με το ότι προέκυψαν από νόμιμους παραγωγούς ή εμπόρους οι οποίοι μπορούν και να εκδώσουν όλα τα νόμιμα έγγραφα. Επιπλέον, απορρίπτουμε προϊόντα που ενδέχεται να μην είναι νόμιμο να πωληθούν βάση της τρέχουσας νομοθεσίας, π.χ. ελαιόλαδο σε συσκευασίες μεγαλύτερες των 5 λίτρων. Η πώληση του ελαιολάδου σε συσκευασίες των 17 λίτρων (τενεκές) απαγορεύεται. Τέτοιου είδους προϊόντα δε θα δημοσιεύονται.

Πηγαίνοντας στη Διαχείριση Καταστήματος → “Προϊόντα”, μπορείς να επιλέξεις το εκάστοτε προϊόν που επιθυμείς να επεξεργαστείς καθώς και να προσθέσεις ή αφαιρέσεις προϊόντα. Στο τέλος πατάς “Αποθήκευση”.

Με τη δημιουργία καινούργιου προϊόντος μέσω της σελίδας “Προϊόντα” σου δίνεται η δυνατότητα να ανεβάσεις τις φωτογραφίες που επιθυμείς για το κάθε προϊόν, μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία του προϊόντος, π.χ. όνομα, τιμή, κλπ. Σε περίπτωση που επιθυμείς να αλλάξεις την σειρά των φωτογραφιών μπορείς να σύρεις την φωτογραφία κρατώντας την πατημένη.

  1. Διαλέγεις το προϊόν που επιθυμείς
  2. Aπό την σελίδα του προϊόντος μπορείς να επιλέξεις το μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο επιθυμείς να το κοινοποιήσεις
  3. Αφού πατήσεις το μέσο δικτύωσης σε κατευθύνει στην ιστοσελίδα του αντίστοιχου μέσου.

Αξιολογήσεις

Για να αξιολογήσεις κάποιο κατάστημα που υπάρχει στο ViAgro θα πρέπει να είσαι πιστοποιημένο μέλος του ViAgro.

Το ViAgro προκειμένου να ταυτοποιήσει τους εγγεγραμμένους χρήστες- προμηθευτές της ιστοσελίδας, προχωρεί σε ταυτοποίηση email του χρήστη καθώς και των στοιχείων της ταυτότητας του, ΑΦΜ, καθώς και των στοιχείων που είναι καταχωρημένες στο ΓΕΜΗ. Προαιρετικά,  το ViAgro για να πιστοποιήσει το τηλέφωνό σου, θα σου στείλει έναν 4ψηφιο αριθμό στο κινητό σου τηλέφωνο. Εν συνεχεία θα πρέπει να περάσεις τον 4ψηφιο αριθμό αυτόν στην σελίδα του ViAgro. Αυτή η διαδικασία γίνεται μόνο για την πρώτη αξιολόγηση και επαναλαμβάνεται σε πιθανές αλλαγές τηλεφωνικού αριθμού.

Μία αξιολόγηση για να μπορέσει να δημοσιευθεί στο ViAgro θα πρέπει να αφορά την προσωπική σου άποψη και να υπάρχει μία ολοκληρωμένη περιγραφή της εμπειρίας σου με την παραγγελία/αγορά.

Για να είναι η αξιολόγηση σου όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και εναρμονισμένη με τους όρους του ViAgro θα πρέπει:

  • να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτομερής και περιγραφική (θετικά ή αρνητικά), έτσι ώστε να είναι χρήσιμη στους υπόλοιπους χρήστες που θα δώσουν βαρύτητα στις αξιολογήσεις πριν προχωρήσουν στην αγορά προϊόντος από κάποιο κατάστημα

  • να μην περιέχει βωμολοχίες και απρεπείς χαρακτηρισμούς

  • να βασίζεται σε γραπτά γεγονότα καθώς τα προφορικά δεν μπορούν να αποδειχθούν

  • να είναι γραμμένη στα ελληνικά -και όχι με την χρήση αγγλικού πληκτρολογίου-, καθώς επίσης με μικρά γράμματα και όχι κεφαλαία

  • να μην περιλαμβάνονται εργαζόμενοι του καταστήματος ονομαστικά

  • η αξιολόγηση να γίνεται εντός 3 μηνών από την ημερομηνία της παραγγελίας/αγοράς από το κατάστημα, έτσι απεικονίζεται η τωρινή εικόνα του καταστήματος.

Κατά τη διαδικασία ελέγχου της αξιολόγησης και σε περίπτωση που υπάρξει τυχόν πρόβλημα το ViAgro θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.

Οι διαχειριστές του ViAgro έχουν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, να διαγράψουν ολόκληρες ή μέρος των αξιολογήσεων ή/και των απαντήσεων όποτε κρίνουν πως είναι απαραίτητο. Σε τέτοια περίπτωση ο συντάκτης ενημερώνεται για τις κινήσεις που γίνονται.

Σε αυτήν την περίπτωση αν τα στοιχεία που ζητηθούν δεν σταλούν μέσα στα χρονικά πλαίσια που τεθούν από το ViAgro, από την ημερομηνία που θα σου ζητηθούν, η αξιολόγηση σου διαγράφεται από το σύστημα.

Όταν οι αξιολογήσεις είναι θετικές δημοσιεύονται αμέσως μετά τον έλεγχο που πραγματοποιείται από τους διαχειριστές του ViAgro, εάν και εφόσον πληρούν τους όρους.

Όταν οι αξιολογήσεις είναι αρνητικές δημοσιεύονται αμέσως μετά τον έλεγχο που πραγματοποιείται από τους διαχειριστές του ViAgro, εάν και εφόσον πληρούν τους όρους. Οι διαχειριστές του αντίστοιχου καταστήματος έχουν το δικαίωμα να απαντήσουν και να τοποθετηθούν στην αξιολόγηση σου εντός 10 ημερών, έτσι υπάρχει και η δική τους οπτική, κάτι που διευκολύνει τους υπόλοιπους χρήστες να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα μεταξύ των 2 πλευρών. Ανεξαρτήτως αν το κατάστημα επιλέξει να απαντήσει ή όχι η αξιολόγηση σου θα δημοσιευθεί. Εάν το κατάστημα επιλέξει να τοποθετηθεί έχεις το δικαίωμα να ανταποκριθείς και να αξιολογήσεις την απάντησή τους.

Όχι, αφού αναρτηθεί η αξιολόγηση σου δεν επιτρέπεται να γίνουν αλλαγές.

Μόνο ο συντάκτης της αξιολόγησης μπορεί να αιτηθεί τη διαγραφή της αξιολόγησης του, στέλνοντας σχετικό μήνυμα στους διαχειριστές του ViAgro στην ηλεκτρονική διεύθυνση (support@viagro.gr) από τον email λογαριασμό που χρησιμοποιήσες για την εγγραφή του στο ViAgro.

Ένα κατάστημα μπορεί να αξιολογηθεί μία φορά μόνο από τον ιδιοκτήτη του, ενώ απαγορεύεται κάποιος εργαζόμενός του ή  εξωτερικός συνεργάτης του καταστήματος να αναρτά αξιολογήσεις. Σε μια τέτοια περίπτωση και εάν πέσει στην αντίληψη των διαχειριστών του ViAgro, ο λογαριασμός του συντάκτη θα αποκλειστεί ενώ είναι πολύ πιθανό να διαγραφεί και το ίδιο το κατάστημα από το ViAgro.

Κύριο Μενού